Locatie | Stadkamer Centrum |
Categorie | Professionals |
Leren | |
Prijzen |
|
Download | Toevoegen aan agenda |
Ben jij zelfstandig kunstdocent in het (Zwols) onderwijs en wil je jouw aanbod ontwikkelen of vernieuwen? Wil jij een product of dienst waarop jouw klant écht zit te wachten? Doe dan mee met de driedaagse training Leren en innoveren, onder leiding van Milou van Elburg!
Tijdens deze training leer je snel en zonder hoge kosten te onderzoeken of jouw idee kansrijk is, zodat je beter kan inspelen op de klantvraag. Met methodieken die onder andere gebaseerd zijn op Lean Startup en Design Thinking, werk je aan klantgerichte innovaties mét een hoge slagingskans. Je leert de vraag achter de vraag te stellen en in een vroeg stadium ideeën te testen, zodat je jouw energie kunt steken in dat wat werkt.
Je neemt een casus vanuit je eigen werkpraktijk mee naar de training. Zo liggen praktijk en theorie dichtbij elkaar en kun je je opgedane kennis meteen inzetten. Als je bij start van de training geen concrete casus hebt, helpen we je die op te zetten of je kunt samenwerken aan de casus van een andere deelnemer.
Tijdens drie bijeenkomsten ga je zelf op onderzoek uit en leer je experimenteren om te ontdekken wat voor jou en je klanten het beste werkt. Deze training is ontwikkeld met Cibap Next en wordt gegeven door Milou van Elburg.
Wil jij aan de slag met jouw aanbod? Dan zien we je graag bij deze training!
Data
28 mei | 19.00 - 22.00 uur
11 juni | 19.00 - 22.00 uur
9 juli | 19.00 - 22.00 uur
Locatie
Stadkamer Centrum
Kosten
Deelname is gratis, dankzij een subsidie voor ZZP-ers van het Fonds voor Cultuurparticipatie
Milou over de training Leren en innoveren:
“De wereld van cultuureducatie staat niet stil. Een professional wil dienstverlening aanbieden die past bij de laatste inzichten en zijn/haar/x persoonlijke kwaliteiten. Vaak heeft iemand eigen ideeën over wat de beste manier is van cultuureducatie, maar soms ziet de 'afnemer' dit nog anders. Bovendien heb je te maken met meerdere doelgroepen: de leerling is de gebruiker, maar de school moet vaak je dienstverlening afnemen en betalen. Voor wie doe je het nou? En hoe zorg je dat je aanbod aansluit bij je visie maar ook bij de wensen van de afnemer? Doelgroepgericht diensten ontwikkelen met oog voor je eigen kwaliteiten en visie, daar gaan we mee aan de slag! Je leert hoe je dit kan aanpakken, vooral door snel te leren en bereid te zijn om je ideeën aan te passen.”